Thursday, September 26, 2013

Kisah isteri Mat Yo

 Hai, entry lain yang nak keluar, entry ni pulak yang siap dulu..





Mesti ramai yang dah tengok video rakaman isteri Mat Yo yang kurang ajar tu..kan? Aduh tak sampai hati nak tengok. Mana la rasa hormat dia pada orang yang lebih tua.

Ni satu lagi video rakaman temubual bersama pakcik tu.


Org muda kat luar sana, jadikan sebagai pedoman, jangan pulak korang perangai macam tu.. Tak kisah la kaya ke miskin... Kerja apa pun kau, kerabat mana pon  kau... Adab tu mesti dijaga.. Baru di pandang tinggi..Kalo angkuh, riak, sombong...sekejap je tuhan tu bagi kesenangan. Esok lusa ditarik balik kesenangan tu... Baru padan ngn muka kau... 

Yang ni aku nak tergelak...

Ada pulak yang ambil kesempatan dengan swap gambar perkahwinan diorang ni...


Tak perlu la kot aku letak kat sini. Tapi kalau yang dah tengok tu.... hmmm~
Huhu je lah..



-sumber




psst.....Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan...

10 comments:

  1. yg swap gambar tu..
    lama aku tengok gmbr tu..
    tenung..

    tapi tak kenal..

    tgk komen2 org,baru aku tergelak..

    ReplyDelete
  2. oho...makin tersebar luas pasal nie ye..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. xde la fames mana sangat kai... dsebabkan hal buruk ni baru fames..
      law dengar pakcik tu cakap, dia kata dia tak kenal pon sape wife mat yo tu, n sape mat yo tu pon dia tak knl.. bila orang bercerita bila dah tgk rakaman video tu baru tau...

      Delete
  4. Tu la...xtaw hormat org tua...nak berlagak pown xde hebat mana, byk lg org yg lebih hebat....moga ada penyelesaian yg baek...plg tdak cerdik, bila sndiri rakamkan kesilapan sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita akan nampak hebat bila kaya dengan sifat rendah diri...

      Delete
  5. yang pelik nyer isteri Mat Yo minta maaf kepada orang ramai tapi dia x mengaku bersalah #adess

    ReplyDelete