expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, July 3, 2013

Kembali lagi..

Testing....

Selamat pagi! Tinggal beberapa hari lagi nak menyambut bulan Ramadhan..  Rasanya tak sampai sepuluh hari kan..

Dui... Terasa cepat masa berjalan.. Tak beberapa minggu lepas beberapa orang yang rapat ada tinggalkan ucapan ''SELAMAT, SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI DAN BERTEMU JODOH''...katanya...

Haha..

Terima kasih banyak-banyak kepada diorang semua... Bertambah la rezeki diorang juga hendaknya..

...Dan di makbulkan la semua doa-doa kamu orang semua tu...

Wishes? Ermm...

Semoga apa yang aku lakukan hari ini ngn hari-hari akan datang sehingga kembali lagi hari kelahiran tu, biarlah ianya menjadi kegembiraan buat mak, ayah dan abang aku... Tu je. X kisah la apa pun. Asalkan ia membawa kegembiraan untuk mereka....

Ok, nk siap-siap pegi keje....

.....psssst... Thanks buddy utk 'little tinky winky' nih.... Hehehe!

13 comments:

  1. selamat ulang tahun kelahiran yg ke __?


    moga apa yg diingini tercapai..
    kawin nnt jgn lupa roger2 aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebaya ko Nget...
      21 kan??
      hehe~

      kawin, Insyaallah aku akan menjemput... haha~

      Delete
    2. err, shila 21? macam salah je. dia lg tua beberapa tahun dri ko. *rasanya*

      Delete
  2. awak jangan ada rongak2 tau puasa tu. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. yeap...dah xlma nak puasa dah nie...

    ReplyDelete
  4. besdeiy kau yeeeeeeeeeeeeeeeee


    happy besdeiiiyyy

    murah rezeki & brtambah imannnn

    ReplyDelete