ThePoplook.com awesome !

Siapa yang pernah  berbelanja secara online ataupun yang memang suka berbelanja melalui online pasti tau laman web ThePoplook.com ni. 

ThePoplook.com merupakan salah satu medium untuk wanita/ gadis-gadis yang agak kurang rajin nak keluar bershopping, tapi masih lagi boleh bershopping. Dengan bershopping secara online... (macam aku...) hee~

Boleh dipercayai dan berbaloi dengan harganya. ThePoplook.com bukan menjual barang dengan pindahan wang dari akaun ke akaun tu eh.! 

Tak macam blogshop atau fanpage jualan di facebook, ThePoplook.com ni seakan-akan Zalora yg fames tu. Tapi ThePoplook.com menjual brand dia sendiri. Design dia sendiri. Memang kalau korang datang ke page ni dan tengok, fesyen dia seakan canggung. Tapi kalau pandai mix and match... Korang akan nampak gorgeous dengan design dari ThePoplook.com. Sekadar pandangan mata kasar aku lah. 



Servis..

Dalam tempoh aku berbelanja di ThePoplook.com ni, penghantaran dia memang awesome. Tak mengambil masa yang panjang untuk penerimaan tempahan tu. Contohnya, semalam aku buat tempahan dan bayaran, harini dah pun aku terima parcel berserta resit dari ThePoplook.com. Saiz dan produk juga sama dengan apa yang aku tempah. Dari segi material dia pun aku rasa memang dijamin berkualiti. Tak tipu. 

Oh ye...Selain tu juga, setiap pembelian yang korang buat korang akan menerima mata ganjaran dimana mata ganjaran tersebut akan dikumpul menjadi vaucer. Kemudian, vaucer tu boleh lah korang tebus untuk pembelian seterusnya...  Ini dinamakan MY LOYALTY POINTS!  OK done!

Tak percaya. ? Try la shopping situ..


Comments

  1. selalu tgk tak brkesmpatan nak beli lg..hihi

    ReplyDelete
  2. saya selalu jee usha2 kat situ tunggu masa ada duit je shopping habis kat situ hahaha

    ReplyDelete
  3. sekali untuk wanita dan gadis2 la =P

    ReplyDelete
  4. wanita dan gadis2 je ker... stresss

    ReplyDelete
  5. alaaa...bole lar.....

    sopping lar utk wife/gf uoll..hehehhehe~

    ReplyDelete
  6. mahal tak lau nak banding dgn zalora

    ReplyDelete
  7. cantik2 tapi takut dah beli nanti tak sesuai or tak muat...heheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts