expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, April 9, 2013

Parody Johan dalam ABPBH2013


Bagi yg tak sempat nak menontonnya...


Walaupun ada sebilangan yang kurang senang dengan lawak dia yang agak kurang membina, tapi... pada aku, yg penting hilang tensen..tu dah cukup baik. hee..~

Susah sebenarnya nak buat orang gelak. Kalo tak kene gaya, silap hari bulan kita sendiri akan nampak kesian bila lawak tak jadi. Hmm..kan?


3 comments:

  1. saya memang suka tengok gelagat Johan. lawak dan menghiburkan :)

    ReplyDelete
  2. saya tgh masa da nk abis..
    dgr kat radio je.. so xdpt nk imagine apa lawak yg diaorg buat..

    ReplyDelete