~ Back from Jln TAR, Shopping Spree ~

Letih...lama x bejalan.. (Letih lg ngn perasaan ni...~~)
          Tadi pegi window shopping dkt Jln TAR wif Che Ta. Atc, nak pg sowank jew td.. Hmm..tp mcm x besh le plak if jalan sensorang kan..karang kene ngorat caner?? haha~~
          Mulanya pg td aku tny bakal pengantin baru, Kak Ti if dia free.. kot ler she want to buy anything for her wedding next month.. Tp, jawapan mengecewakan.. Dia ngn Abg dia nk g tgk umah ngn pi tempah wedding card.. At da same time aku ajak si Che Ta.. Hmm... Budak neh susah skt nk ajak, al-maklumlah kan da ada buah ati... Kot ler nk dating ngn her Boipren kan...Nanti kaco daun la plak.... Tp aku x kire...nk ajak juge... huhu~~
          Tenok2 dia x dating arinih... huhu~~ berjalan ler kami berdua kat m.jamek... Plan aku nk cari baju unit tuk cik ayu... Hmmm....ni lg satu cite bengong mgu suda....
          Punya excited nk bli bju unit, aku tlupe kira bju si kak linda... cheh.... Dapat baju tu aku p bg lak kat dia...dah ler cik ayu  pny xde....Ptt ler aku kire x cukop...hmmm....da tu, yg cik shafi pny aku g bg kat cik ayu...dah plak cik shafi xde...
          Nk bg yg aku pny...erkkkk xsmpi ati lak kan...g pn yg aku nyer tuh da komot2 da..hahaa~~ mcm x lawa da ler...ngee~~ (pdhal, xmo bg pn....heee sayang ler, karang dorang ada aku plak xde bju camtuh) heee~~
          So, by hook or by crook aku kene jg turun KL... Pasal aku tny kat kedai yg aku borong tuh, dia kata da xde lg da bju tuh.... Akak tu ckp kalo nak kne p amik kat kedai dia... So, aku pn kene la g kat kedai dia kt KL... Tp x jupe pn kedai dia...seb baik ler adaa acik tu perasan aku ke hulu-hilir  bwk bju aku tuh carik yg sbijik... Dia tny nk yg mcm tu kew...? Dia ada satu je lagi kaler yg rope itu.... Syukurrrrrrrr...........alhamdulillah!!! At last, dpt gak... Rezeki anak cik ayu ler nih... hihihii~~
          B4 dpt baju cik ayu tu, aku terjebak da kat Jackel... Ala... kedai kain yg TERRRRRBESAR tu kat KL tuh.... Hmm...haremm....terbang duit aku RM50 hengget...bli lining baju... Konon2 tuk kenduri kak ti ler nih... Entah siap tidak... Haaaahhhhh....x kire, ape pon aku bg siap gak bju tuk wedding kak ti nih... ngee~~ bior glamer sket di hari persandingan mu kak ti...
          Pas penat jalan, citah plan nk jupe boipren die yg chomell tuh kt Starbuck, bangunan Hup Seng.. Hmm... ada chance pulun Java Chip Frapucino sat00.... ngee~~ and i did it... herkkk... En. Taj buatkn java chips... hmmm yummy.... Free ler katakn.. Kalo bayor, sure rs laen..hehe~~
          Last but not least...hehe~~  RELEASE ~~ even for a moment....

Comments

  1. eceh...tak hengat..muka memang berseri giler ar hari tu...cam mangkuk..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts