Exam da finish....!!! Hoyeee...~~

haha..~~


Abes suda minggu yg penoh keazaban... Thanks pada kekawan yg x jemu ngajor aku IA-2 , TAX-2, COSTING!! Meski pon diri ini amat pemalassss yg sama ertinya dgn tak rajin kalo dilihat dalam kamus dewan bahasa edisi ke-4, liat bc buku, suke ngulor tgk pesbuk, blog, kekadang 'hang' kejap...tidooo, lesap ke daporrr....(tp aku tulun buatkan ayer kopi kan..??) berangan, korek idong...hmm, kentot..heeeeee..... korang mmg tabah eh....

Trimasss lor kerna memahami diri ini yg amat2 busan dgn buku inglish...
(lg ler aku malas nk bc) juge bg nasihat2 yg berguna dkt branda umah..!! heee... juge bg semangat bile aku feeling bad, give up ngn paper TAX2.. Ooopss...!! Teringat satu scene ms kat umah sally tempoh ari (skema ayat akuuu...) 


"Jah, tak menyusahkan ko ke antar aku blk?"
"Wey, aku mintak ko antar aku selalu tu menyusahkan ko ke?"


Dear kekawan,
Tak penah terpikir pn dalam otak serabut aku nih nk berkira ngn korang.. Sedetik pn xde rasa menyusahkan ... cuma, ada ketika... aku mls nk layan korg tu kkdg sbb perangai yg mcm2 korang ni menambahkan seng2 akuuu..
(mentang2 ler aku x reti jalan kl, hang dua dok pekena aku naaa) ... Tp aku x penah mara, sbb aku tau aku pn sllu buat korg rs cam seng2 sket jugeee kan...ngee~~

Instead, kite pn dah final year.. So, marilah kite bersama2 biol kaN otak memasing utk final sem akan dtg nih ye..

huiii..bestnyer nk g Skudai!!! Back to 1st time kite meet each other.. satu mase doluuu... Hoyee...!! ~o0~

Comments

  1. kui..kui..kui...ooo..jadik yang dok kat beranda lelama tu tengah dok dengar kuthbah le tuh...hehehee..yes, pasti kan mase gi skudai tu ko punye suare cam dulu...rock!nanti ada le minah tak sayang mulut komen pasal suare ko...
    "suara awak memang camni ke?"
    hahaah..itu baru lah "Back tu 1st time kite meet each other..satu mase doluu...Hoyee..!!"

    ReplyDelete
  2. huhu...x ley lupe siot..seb baik dlu tu xde statement "mau rsa kakiku di bibir mu.." kalo x..lama dah....hehe~~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts